ArchivIA Università degli Studi di Catania
 

ArchivIA - Archivio istituzionale dell'Universita' di Catania >
Tesi >
Tesi di dottorato >
Area 13 - Scienze economiche e statistiche >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10761/2111

Issue Date: 3-Oct-2008
Authors: Zarba', Clelia
Title: Strategie Competitive delle Imprese Vitivinicole nella "Strada del Vino dell'Etna": La Valorizzazione Sinergica del Prodotto e del Territorio.
Abstract: -
Appears in Collections:Area 13 - Scienze economiche e statistiche

Files in This Item:

There are no files associated with this item.



Items in ArchivIA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


Share this record
Del.icio.us

Citeulike

Connotea

Facebook

Stumble it!

reddit


 

  Browser supportati Firefox 3+, Internet Explorer 7+, Google Chrome, Safari

ICT Support, development & maintenance are provided by the AePIC team @ CILEA. Powered on DSpace Software.